כל ההזמנות שנכנסות למערכת נבדקות ונאספות מהמחסן עד יום עסקים אחד.
לקוח שמעוניין באיסוף עצמי יש לציין זאת בהערות להזמנה.
הזמנות מתחת ל 2000 ש"ח יחוייבו בסכום עד 500 ש"ח דמי משלוח או פחות לפי משקל החבילה, הזמנות מעל 2000 ש"ח השילוח יבוצע באמצעות אקווטיקס או מי מטעמה בהתאם ליום המשלוחים שתואם עם הלקוח.
הזמנות דחופות יש לתאם מול מחלקת שירות לקוחות.
*** שילוח שלא מבוצע באמצעות אקווטיקס החברה לא תהיה אחראית על שלמות המוצרים והגעתם ליעד ***
בכל מקרה של החזרת ציוד/סחורה עלות המשלוח תיהיה על חשבון הלקוח.
יש לדווח על כל הנזקים למשרדנו תוך 48 שעות מהקבלה. אנא שלחו דוא"ל או התקשרו כדי להודיע לנו על מוצרים פגומים שקיבלתם. אי עמידה בדרישה זו עלול לגרום לשלילת אשראי. אנא ודא שקיבלת את כל הקרטונים שעליהם אתה חותם ושלא נגרם להם נזק.
להלן צעדים שיש לנקוט אם החבילה שלך נגנבה:
כל תביעות "חבילה גנובה" שהוגשו ל- אקטחייבות לכלול עותק של דו"ח המשטרה.
כל ההזמנות הבינלאומיות נשלחות באמצעות FedEx, UPS או שירות הדואר האמריקאי. שירות הדואר האמריקני הוא על אחריותך בלבד. אנו נבטח את החבילה אך אם יש נזק תצטרך להגיש תביעה למוביל שלך ולעיתים קרובות זה לוקח הרבה מאוד זמן.
אם אתה לקוח בינלאומי סיטונאי חדש, ומבצע איתנו הזמנה בפעם הראשונה, אנו מקבלים רק העברה בנקאית. אנא צרו קשר עם נציג המכירות לפרטים נוספים. ברגע שאנחנו במצב תקין, אנחנו יכולים להתחיל לקבל ויזה, מאסטרקארד או אמריקן אקספרס. עם זאת, אנו מצטערים שלא נוכל לקבל תשלומי כרטיסי אשראי ממדינות מסוימות.
Shippinהזמנות בינלאומיות, APO ומדינות הזמנות HI, PR, AK אינן זכאיות למשלוח חינם