מידע על אחריות מוצר

אנא דווח על כל נזק או בעיה תוך 72 שעות מרגע קבלת המוצר. אם מוצר פגום או שחסרים חלקים, אנא פנה אלינו באופן מיידי. אי ביצוע זאת עלול לגרום לדחיית תביעת האחריות. אנו לא מקבלים מוצרים פגומים, משומשים או שלמים להחזר כספי. אם יש בעיות עם המוצר, אנא שלח הודעה לתמיכה בכתובת: support@aquatix.co.il לקבלת אישור החזרה.

תנאי אחריות

כל האחריות על המוצר נתונה לשיקול דעתה של פרימיום אקווטיקס בע"מ. כאשר מוגשת תביעת אחריות מלקוח, חלקי חילוף יישלחו למוכר והאחריות היא על החנויות להעביר ללקוח שלהם. אם מוצר דורש תיקון, מקום הרכישה יהיה אחראי לכל דמי המשלוח.
פרימיום אקווטיקס בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לבטל כל אחריות אם יימצא שימוש לא נכון במוצר; כגון נזקי מים, קורוזיה של מים מלוחים, חדירת מלח, חום מוגזם עקב התקנה לא נכונה, נחשול חשמלי, הפסקת חשמל ותחזוקה לא נכונה.
פרימיום אקווטיקס בע"מ שומרת לעצמה את הזכות לבטל כל אחריות אם יבוצעו שינויים שאינם נעשו בהתאם להוראות היצרן במכשירים.
פרימיום אקווטיקס בע"מ אינה מכסה נזקים אישיים, אובדן אישי או נזקים הקשורים לשימוש במוצרים אלה.

החזרות והחלפות

כל התיקונים במסגרת האחריות מבוצעים על ידי פרימיום אקווטיקס בע"מ. האחריות על המוצר אינה כוללת חלקים מתכלים כגון אימפלורים, גומיות וכד'…
אם ישנה בעיה עם מוצר שנרכש דרך פרימיום אקווטיקס בע"מ, לצורך קבלת שירות בהתאם לתעודת האחריות, יש לפנות לנקודת המכירה. לפני כן – מומלץ לעיין במדריך למשתמש ו/או להתייעץ עם החנות.
במידה והמוצר נשלט מרחוק יש ליצור קשר עם מוקד התמיכה הטכנית של החברה.
ייתכן שבדיקה של הוראות השימוש או התכונות של המוצר תחסוך פנייה לתחנת השירות.
יש לוודא שהמוצר על כל חלקיו שלמים ונקיים, שכן לכלוך, אבנית, קרע, סדק, שבר וכיוצ"ב יכולים למנוע פעולה תקינה של המוצר.
יש למסור כל חלקי המוצר ואביזריו לרבות שימוש באביזרים כגון שנאים, בקרים, כבלים וכיוצ"ב.
יש לצרף הוכחת רכישה (חשבונית/קבלה) וטופס החזרת מוצר תקול עם מספר סידורי של המוצר.

החלפות

החלפות מוצרים נעשות לפי שיקול דעתו של נציג התמיכה או הטכנאי. אם מוצר נחשב לפגום ויש צורך להחליף אותו, המוצר יוחלף במוצר זהה/שווה ערך. במקרה שהמוצר כבר לא יהיה זמין, פרימיום אקווטיקס בע"מ תספק ללקוח מוצר עם מפרט וביצועים דומים.

משלוח

במידה ויש צורך לשלוח מוצר לבדיקה, אנא ארזו את המוצר המוחזר עם עטיפת בועות או חומר אריזה תקין אחר, שישמור על המוצר שלם ותקין. יש לצרף הוכחת רכישה (חשבונית/קבלה) וטופס החזרת מוצר תקול. לאחר שנקבל את המוצר אנו נתקן או נחליף אותו ונשלח אותו בחזרה.

    © 2021 כל הזכויות שמורות לפרימיום אקווטיקס בע"מ.

    דילוג לתוכן